Speciálně pedagogická intervence v základní škole – Silvie VEISEROVÁ
Silvie VEISEROVÁ
Master's thesis
Speciálně pedagogická intervence v základní škole
Special Pedagogical Intervention at Primary School
Abstract:
Cílem předkládané práce je analyzovat možnosti speciálně pedagogické intervence u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy. Teoretická část je tvořena třemi kapitolami. První kapitole je věnována použité terminologii a specifikovány cílové skupiny žáků jimž by měla být poskytována speciálně pedagogická podpora na základní škole. Druhá kapitola je zaměřena na inkluzi …moreAbstract:
The goal of the present thesis is to analyze the possibilities of special pedagogical intervention in pupils with special educational needs in the environment of a standard elementary school. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter is devoted to the terminological background. In addition, it focuses on the specification of the target group of elementary school pupils who …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2018
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VEISEROVÁ, Silvie. Speciálně pedagogická intervence v základní škole. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ