Bc. Zuzana Záhorová

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace při uvedení nové verze na trhu již etablovaného výrobku společnosti Citrix Systems

Analysis of marketing communications for the lauch of a new edition of product by Citrix Systems company
Anotace:
Předkládaná práce přináší v teoretické části stručný úvod do marketingu, jeho součástí a nástrojů tak, aby v praktické části na konkrétních příkladech ukázala význam a účinnost integrované marketingové komunikace na cílovou skupinu. Práce představí informační kampaň na uvedení nové verze softwarového produktu Citrix XenDesktop 4.0 (řešení virtualizace desktopů) na Český trh, rozebere použité komunikační …více
Abstract:
In the theoretical part this paper provides with a brief introduction to marketing, its parts and tools. In the second part, through the concrete case study, this paper shows the importance and effectiveness of integrated marketing communications what influences the target group. The work presents an information campaign for the launch of a new version of software product Citrix XenDesktop 4.0 (desktop …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní