Analýza marketingové komunikace při uvedení nové verze na trhu již etablovaného výrobku společnosti Citrix Systems – Bc. Zuzana Záhorová
Bc. Zuzana Záhorová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace při uvedení nové verze na trhu již etablovaného výrobku společnosti Citrix Systems
Analysis of marketing communications for the lauch of a new edition of product by Citrix Systems company
Anotace:
Předkládaná práce přináší v teoretické části stručný úvod do marketingu, jeho součástí a nástrojů tak, aby v praktické části na konkrétních příkladech ukázala význam a účinnost integrované marketingové komunikace na cílovou skupinu. Práce představí informační kampaň na uvedení nové verze softwarového produktu Citrix XenDesktop 4.0 (řešení virtualizace desktopů) na Český trh, rozebere použité komunikační …víceAbstract:
In the theoretical part this paper provides with a brief introduction to marketing, its parts and tools. In the second part, through the concrete case study, this paper shows the importance and effectiveness of integrated marketing communications what influences the target group. The work presents an information campaign for the launch of a new version of software product Citrix XenDesktop 4.0 (desktop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jgnkq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁHOROVÁ, Zuzana. \textit{Analýza marketingové komunikace při uvedení nové verze na trhu již etablovaného výrobku společnosti Citrix Systems}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/pg4qo5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Marketing vzdělávací instituce
Jan Preiss -
Marketing vzdělávacích institucí v Číně
Alexandra SMOLÁKOVÁ -
Marketing vzdělávacích institucí
Josef ŠTĚPÁNEK -
Marketing vzdělávacích institucí
Josef ŠTĚPÁNEK -
Marketing vzdělávacího rodinného centra se zaměřením na montessori pedagogiku
Zuzana Vystavělová -
Determinanty dalšího vzdělávání učitelů středních škol se zřetelem na marketing vzdělávacích institucí
Petr Adamec -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová