Jan Dudek

Master's thesis

Analýza bariér využití e-sportu v marketingové komunikaci firem

Analysis of barriers in using e-sport as a communication channel for companies
Abstract:
V posledních několika letech je e-sport celosvětově velmi rychle rostoucím fenoménem, který sledují stovky milionů lidí na celém světě. V době, kdy je v digitálním prostoru kvůli ad-blockerům stále těžší zasáhnout cílové publikum, tak vzniká další potenciální kanál pro marketingovou komunikaci firem. Zatím se v e-sportu angažují především endemické firmy, tedy firmy, které vyrábí hardware případně …more
Abstract:
In recent years, e-sport is globally rapidly growing phenomena, which is followed by hundreds of million people around the World. In time, when reaching to brand audience is harder than ever because of ad-block usage, there is a new channel for marketing communication with great potential. So far, mainly endemic companies, meaning companies, that produce and sell hardware and software are present in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2019
  • Supervisor: Mario Kubaš
  • Reader: Jan Hanzlík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77119