Analýza bariér využití e-sportu v marketingové komunikaci firem – Jan Dudek
Jan Dudek
Master's thesis
Analýza bariér využití e-sportu v marketingové komunikaci firem
Analysis of barriers in using e-sport as a communication channel for companies
Abstract:
V posledních několika letech je e-sport celosvětově velmi rychle rostoucím fenoménem, který sledují stovky milionů lidí na celém světě. V době, kdy je v digitálním prostoru kvůli ad-blockerům stále těžší zasáhnout cílové publikum, tak vzniká další potenciální kanál pro marketingovou komunikaci firem. Zatím se v e-sportu angažují především endemické firmy, tedy firmy, které vyrábí hardware případně …moreAbstract:
In recent years, e-sport is globally rapidly growing phenomena, which is followed by hundreds of million people around the World. In time, when reaching to brand audience is harder than ever because of ad-block usage, there is a new channel for marketing communication with great potential. So far, mainly endemic companies, meaning companies, that produce and sell hardware and software are present in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77119
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: Mario Kubaš
- Reader: Jan Hanzlík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77119
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vývoj marketingových strategií v herním průmyslu
Lukáš Hamouz -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu
Markéta Gerhartová -
Komunikační mix hudební skupiny
Veronika Krňávková -
Zvýšení konkurenceschopnosti farmaceutického podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jakub Bína -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková