Posouzení efektivnosti marketingové komunikace malého podniku – Denisa SKUSOVÁ
Denisa SKUSOVÁ
Bakalářská práce
Posouzení efektivnosti marketingové komunikace malého podniku
The assessment of the efectiveness of small firm marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci malé produkční společnosti, která se zabývá pořádáním a organizováním kulturních a společenských akcí. Cílem práce je posouzení efektivnosti stávající marketingové komunikace společnosti a návrh opatření na zlepšení marketingové komunikace této společnosti. Práce je členěna do dvou částí a šesti kapitol. V teoretické části práce jsou v prvních …víceAbstract:
The Bachelor thesis is dedicated to marketing communication for small businesses, which provide services, such as organizing cultural and social events. The aim is to evaluate current marketing communication and design measures to improve the company's marketing communication. The thesis is divided into two parts and six chapters. The first two chapters compile a theory based on some expert´s works …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKUSOVÁ, Denisa. \textit{Posouzení efektivnosti marketingové komunikace malého podniku}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/pgrxxt/.
Jak správně citovat práci
SKUSOVÁ, Denisa. Posouzení efektivnosti marketingové komunikace malého podniku. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková