Denisa SKUSOVÁ

Bakalářská práce

Posouzení efektivnosti marketingové komunikace malého podniku

The assessment of the efectiveness of small firm marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci malé produkční společnosti, která se zabývá pořádáním a organizováním kulturních a společenských akcí. Cílem práce je posouzení efektivnosti stávající marketingové komunikace společnosti a návrh opatření na zlepšení marketingové komunikace této společnosti. Práce je členěna do dvou částí a šesti kapitol. V teoretické části práce jsou v prvních …více
Abstract:
The Bachelor thesis is dedicated to marketing communication for small businesses, which provide services, such as organizing cultural and social events. The aim is to evaluate current marketing communication and design measures to improve the company's marketing communication. The thesis is divided into two parts and six chapters. The first two chapters compile a theory based on some expert´s works …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Kovalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKUSOVÁ, Denisa. Posouzení efektivnosti marketingové komunikace malého podniku. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická