Význam mentalizace v přístupu učitele pro vývoj sebepojetí u dítěte MŠV – Anna Paldusová
Anna Paldusová
Master's thesis
Význam mentalizace v přístupu učitele pro vývoj sebepojetí u dítěte MŠV
The Importance of Teacher´s Mentalization-Focused Approach to the Development of Young Learner´s Self-Concept
Anotácia:
Tato diplomová práce s názvem Význam mentalizace v přístupu učitele pro vývoj sebepojetí u dítěte mladšího školního věku se věnuje možnostem využití mentalizace v učitelské praxi pro vývoj zdravého sebepojetí žáka na 1. stupni ZŠ. Jejím cílem je pomocí dlouhodobého intervenčního programu demonstrovat, nakolik může být mentalizující přístup učitele užitečným a nápomocným nástrojem v jeho přístupu k …viacAbstract:
This diploma thesis entitled The importance of mentalization in the teacher's approach to the development of self-concept in a younger school-age child deals with the possibilities of using mentalization in teaching practice for the development of healthy self-concept of pupils at the 1st stage of elementary school. The thesis aim is to demonstrate, through a long-term intervention program, the extent …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Magda Nišponská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PALDUSOVÁ, Anna. \textit{Význam mentalizace v přístupu učitele pro vývoj sebepojetí u dítěte MŠV}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/pgry4g/.
Jak správně citovat práci
Paldusová, Anna. Význam mentalizace v přístupu učitele pro vývoj sebepojetí u dítěte MŠV. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Názov
Vložil
Vložené
Práva