Anna Paldusová

Master's thesis

Význam mentalizace v přístupu učitele pro vývoj sebepojetí u dítěte MŠV

The Importance of Teacher´s Mentalization-Focused Approach to the Development of Young Learner´s Self-Concept
Anotácia:
Tato diplomová práce s názvem Význam mentalizace v přístupu učitele pro vývoj sebepojetí u dítěte mladšího školního věku se věnuje možnostem využití mentalizace v učitelské praxi pro vývoj zdravého sebepojetí žáka na 1. stupni ZŠ. Jejím cílem je pomocí dlouhodobého intervenčního programu demonstrovat, nakolik může být mentalizující přístup učitele užitečným a nápomocným nástrojem v jeho přístupu k …viac
Abstract:
This diploma thesis entitled The importance of mentalization in the teacher's approach to the development of self-concept in a younger school-age child deals with the possibilities of using mentalization in teaching practice for the development of healthy self-concept of pupils at the 1st stage of elementary school. The thesis aim is to demonstrate, through a long-term intervention program, the extent …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Magda Nišponská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Paldusová, Anna. Význam mentalizace v přístupu učitele pro vývoj sebepojetí u dítěte MŠV. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická