Plánování online marketingové komunikační kampaně – Bc. Lukáš Cikánek
Bc. Lukáš Cikánek
Master's thesis
Plánování online marketingové komunikační kampaně
Online Promotion Campaign Planning
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na sestavení plánu komunikační kampaně, spuštění sestavené kampaně, její sledování a následné vyhodnocení. Komunikační kampaň je tvořena za účelem propagace produktu (První půjčka zdarma do 5000 Kč) společnosti FINFAST s.r.o. Hlavními částmi diplomové práce jsou části metodická, teoretická, praktická a závěrečná. Metodická část popisuje využití jednotlivých vědeckých metod …moreAbstract:
The Thesis is based on the creation of a communications campaign plan, its implementation, monitoring and evaluation. The communication campaign was created for the purpose of promoting the product (the first free loan, up to 5000 CZK) of FINFAST Ltd. The main parts of my thesis are the following: methodology, theory, practice and conclusion. The methodological part presents the implementation of various …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIKÁNEK, Lukáš. \textit{Plánování online marketingové komunikační kampaně}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pgu5rk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights