Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem – Bc. Dominika Šrámková
Bc. Dominika Šrámková
Master's thesis
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Marketing strategy for entering foreign market with innovated product
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro inovovaný výrobek společnosti GUMOTEX, a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část, zaměřena na pojmy jako marketingová strategie, marketingový mix a vybrané analýzy, jsou zpracovány formou literární rešerše. V analytické části je popsána charakteristika a současný stav společnosti GUMOTEX, a …moreAbstract:
This master's thesis is focused on establishing of marketing strategy for company GUMOTEX, a. s. Thesis comprises theoretical, analytic and concept sections. Theoretical section, focused on terms such as marketing strategy, marketing mix and on selected analysis is processed as background research. In analytic section is described nature and current status of company GUMOTEX, a. s. In last section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/g1nnw/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Lucie Kadlecová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Klimentiy Korolkov -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Pavlína Strachoňová -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Petr Sedláček -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Monika Holíková -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Žaneta Zemanová -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná