Michaela Kubátová

Master's thesis

Pozice značky Seat v rámci portfolia skupiny Volkswagen na evropském trhu osobních automobilů

Pozition of the SEAT brand in the VW Group portfolio in European market of personal cars
Abstract:
Diplomová práce pojednává o pozici značky SEAT v portfoliu skupiny VW. Práce se zaměřuje především na Evropský trh v oblasti osobních automobilů. Práce má dvě hlavní části. První z nich se věnuje teoretickému podkladu potřebnému pro řízení značky. Konkrétně rozebírá značku a atributy, které s ní souvisí, také positioning a segmentaci s důrazem na specifika evropského trhu. Druhá část práce analyzuje …more
Abstract:
The main objective of the thesis is an analysis of the position of the SEAT brand in the VW Group portfolio. The main focus of the work stays in the European market of personal cars. The work consists of two parts. The first part explains the theoretical tools needed for branding and brand management. Specifically, it is devoted to the brand and its attributes as well as positioning and segmentation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2015
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Jan Kopecký

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44386