Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu – Bc. Petra Chomoutová
Bc. Petra Chomoutová
Bakalářská práce
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu
Design and evaluation of a marketing campaign of this product
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh a vyhodnocení marketingové kampaně produktu. V teoretické části práce je nastíněna problematika vhodného zvolení marketingové strategie společně s výběrem jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní návrh samotné kampaně pro získání většího povědomí o produktu a celkově o onemocnění, které je léčeno právě tímto produktem …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on the design and evaluation of product marketing campaigns. The theoretical part deals with the problems selecting a suitable marketing strategy along with a selection of individual marketing communication tools. The practical part is focused on a specific proposal itself campaigns for gaining greater awareness of the product and the overall disease for which treatment is right …víceKlíčová slova
Marketingová kampaň marketingová komunikace nástroje marketingové komunikace produkt cíl cílová skupina komunikační mix analýza harmonogram rozpočet vyhodnocení. Marketing campaign marketing communication marketing communication tools products target target group communication mix analysis schedule budget evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dq4ty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová