Bc. Petra Chomoutová

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu

Design and evaluation of a marketing campaign of this product
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh a vyhodnocení marketingové kampaně produktu. V teoretické části práce je nastíněna problematika vhodného zvolení marketingové strategie společně s výběrem jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní návrh samotné kampaně pro získání většího povědomí o produktu a celkově o onemocnění, které je léčeno právě tímto produktem …více
Abstract:
Bachelor thesis focuses on the design and evaluation of product marketing campaigns. The theoretical part deals with the problems selecting a suitable marketing strategy along with a selection of individual marketing communication tools. The practical part is focused on a specific proposal itself campaigns for gaining greater awareness of the product and the overall disease for which treatment is right …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní