Bc. Petra Chomoutová

Bachelor's thesis

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu

Design and evaluation of a marketing campaign of this product
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh a vyhodnocení marketingové kampaně produktu. V teoretické části práce je nastíněna problematika vhodného zvolení marketingové strategie společně s výběrem jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní návrh samotné kampaně pro získání většího povědomí o produktu a celkově o onemocnění, které je léčeno právě tímto produktem …more
Abstract:
Bachelor thesis focuses on the design and evaluation of product marketing campaigns. The theoretical part deals with the problems selecting a suitable marketing strategy along with a selection of individual marketing communication tools. The practical part is focused on a specific proposal itself campaigns for gaining greater awareness of the product and the overall disease for which treatment is right …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní