Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech – Bc. Irena KOCIÁNOVÁ
Bc. Irena KOCIÁNOVÁ
Diplomová práce
Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech
Utilization the three-phase model of learning in teaching about waste
Anotace:
Diplomová práce se zabývá průřezovým tématem Environmentální výchova, konkrétně nakládání s odpady na Základní škole a dále možností využití metod kritického myšlení a třífázového modelu učení ve výuce o odpadech.Abstract:
The theme of diploma thesis is the opportunity of using methods of critical thinking in environmental themes in primary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2014
Zveřejnit od: 25. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Jiří Kropáč, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCIÁNOVÁ, Irena. Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků středních pedagogických škol ve výuce vybraných předmětů
Iveta ČÍŽOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva