Měření spokojenosti pacientů s ordinací praktického lékaře – Radka Otrubová
Radka Otrubová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti pacientů s ordinací praktického lékaře
Patient Satisfaction Measurement with General Practitioner Surgery
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost pacientů s ordinací praktické lékařky. Dílčími cíli bylo zjištění důvodů spokojenosti, případně nespokojenosti, stanovení návrhů na vylepšení čekárny, zjištění, z jakého důvodu pacienti nejčastěji navštěvují ordinaci. Teoretická část pojednává o marketingu služeb, marketingu ve zdravotnictví a spokojenosti zákazníků. V metodické části jsou analyzovány …víceAbstract:
The aim of the thesis was to find out the patients satisfaction with the surgery of a general practitioner. The partial aims were the findings of reasons of satisfaction or dissatisfaction, proposing improvements of the waiting room, finding out the reasons for using the surgery. The theory deals with marketing services, marketing in health care and the customer satisfaction. The metodological part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Hana KINCLOVÁ -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Veronika ŽERTOVÁ -
Applying IT Methods nad Techniques in Marketing
Tamara Mohammad AlKhatib -
Vztahový marketing ve vybrané ordinaci praktického lékaře
Kristýna PAVLÍNOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová