Lukáš Maytner

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace agentury

Analysis of marketing communication of agency
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci agentury. Cílem je zhodnotit přizpůsobení se na nouzový stav v rámci přechodu svých dosavadních aktivit na digital marketing prostřednictvím sociálních sítí a navrhnout doporučení pro monitoring příležitostí. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se marketingové agentury, zejména event marketingu, komunikačního mixu, marketingového …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with marketing communication of the agency. Its aim is to evaluate the agency's adaptation to an emergency as part of the transition of its existing activities to digital marketing through social networks and to propose recommendations for monitoring opportunities. The theoretical section explains basic concepts related to marketing agency, especially event marketing, communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Kryštof Kostroun

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80377