Analýza marketingové komunikace agentury – Lukáš Maytner
Lukáš Maytner
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace agentury
Analysis of marketing communication of agency
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci agentury. Cílem je zhodnotit přizpůsobení se na nouzový stav v rámci přechodu svých dosavadních aktivit na digital marketing prostřednictvím sociálních sítí a navrhnout doporučení pro monitoring příležitostí. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se marketingové agentury, zejména event marketingu, komunikačního mixu, marketingového …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with marketing communication of the agency. Its aim is to evaluate the agency's adaptation to an emergency as part of the transition of its existing activities to digital marketing through social networks and to propose recommendations for monitoring opportunities. The theoretical section explains basic concepts related to marketing agency, especially event marketing, communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80377
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Kryštof Kostroun
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová