Lukáš Maytner

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace agentury

Analysis of marketing communication of agency
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci agentury. Cílem je zhodnotit přizpůsobení se na nouzový stav v rámci přechodu svých dosavadních aktivit na digital marketing prostřednictvím sociálních sítí a navrhnout doporučení pro monitoring příležitostí. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se marketingové agentury, zejména event marketingu, komunikačního mixu, marketingového …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with marketing communication of the agency. Its aim is to evaluate the agency's adaptation to an emergency as part of the transition of its existing activities to digital marketing through social networks and to propose recommendations for monitoring opportunities. The theoretical section explains basic concepts related to marketing agency, especially event marketing, communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Kryštof Kostroun

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80377

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management