Světové metodiky žesťových nátrojů (historie, vývoj, autoři,školy, kurikulární dokumenty) – Bc. Radek Svoboda
Bc. Radek Svoboda
Bachelor's thesis
Světové metodiky žesťových nátrojů (historie, vývoj, autoři,školy, kurikulární dokumenty)
World methodology brass instruments (History, development, authors, schools, curricula)
Abstract:
Hraní na žesťové nástroje patří mezi obtížné a vyžaduje proto systematické cvičení. Existuje mnoho různých škol nátiskových technik. Je však na každém hráči, aby si vybral z každé to, co vyhovuje právě jemu a vytvořil si tak vlastní způsob cvičení. Významný je rovněž postoj učitele, který by měl každého studenta vést tímto směrem.Abstract:
Playing on the brass instruments are among the difficult and requires a systematic exercise. There are many different schools proofing techniques. However, for each player to choose from each what suits him and so he created his own way of exercise. Significant is also the position of teachers, which should lead every student in this direction.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ak890/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2011
- Supervisor: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODA, Radek. \textit{Světové metodiky žesťových nátrojů (historie, vývoj, autoři,školy, kurikulární dokumenty)}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2010. Available from: https://theses.cz/id/phb9ot/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Musicology
Theses on a related topic
-
Ženy ve hře na žesťové nástroje
Barbora Kolafová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Podnikatelský záměr-zřízení mateřské skoly
Michaela Šťastná -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v logopedické třídě mateřské skoly
Lenka Fiedlerová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy s programem Začít spolu očima rodičů a pedagogů
Eva Soukupová -
Historie Vyšší odborné školy, Střední průmyslové školy a Střední odborné školy řemesel a služeb Strakonice
Sally KAHOVCOVÁ