Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products – Jana KLÍMOVÁ
Jana KLÍMOVÁ
Bakalářská práce
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Abstract:
The purpose of this bachelor's thesis is to examine organic beauty blogs to understand how they employ communication strategies and engage readers. The study involves a discourse analysis of four blog posts from two distinct companies within the cosmetic industry - one focusing on product sales and the other on educational courses for cosmetic formulation. The analysis encompasses semantic, morphosyntactic …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat blogy zaměřené na přírodní kosmetiku a zjistit, jakým způsobem využívají komunikační strategie k zaujmutí čtenáře. Studie zahrnuje diskurzní analýzu čtyř blogových příspěvků z blogů dvou různých společností v kosmetickém průmyslu - jeden se zaměřuje na prodej výrobků a druhý na vzdělávací kurzy pro tvorbu kosmetických přípravků. Analýza zahrnuje sémantickou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLÍMOVÁ, Jana. Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi
Dominika Korenková -
Vliv blogerů a vloggerů na cestovní ruch
Vašatová Vašatová -
Marketingový projekt na Instagramu v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na rusky mluvící uživatele
Anastasia Kobzareva -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Postoje spotřebitelů k přírodní kosmetice
Tereza Barošová -
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku
Michaela Kahlová -
Analýza diskurzu o Číně u parlamentních politických stran v České republice v letech 2006 - 2012
Zuzana Krejčí -
Analýza rizik zabezpečení měkkého cíle v okolí Kadaňska s návrhem na jeho zabezpečení
Bláha Bláha