Propagace cestovního ruchu v Libereckém kraji – Tereza Javorová
Tereza Javorová
Bakalářská práce
Propagace cestovního ruchu v Libereckém kraji
The propagation of tourism in Liberec region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá propagací cestovního ruchu v Libereckém kraji. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku marketingu cestovního ruchu s popisem komunikačního mixu. Praktická část je věnována deskripci a analýze propagačních akcía materiálů. Na základě získaných poznatků jsou navrženy návrhy na zlepšení.Abstract:
The bachelor work deals with the propagation of tourism in Liberec region. The theoretical part is focused on the characteristics of marketing. The description of communication mix is also included. The practical part provides the description and analysis of the promotion actions and materials. Certain recommendations are proposed on the basis of discussed informatik and conclusions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB381
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Alexandr Gregar
- Oponent: Dagmar Rusková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová