Projekt implementace vybraných prvků CRM ve společnosti Kotlář Zlín s. r. o. – Bc. Lucia KUŠPÁLOVÁ
Bc. Lucia KUŠPÁLOVÁ
Diplomová práce
Projekt implementace vybraných prvků CRM ve společnosti Kotlář Zlín s. r. o.
Implementation project of selected elements of CRM system in the Kotlář Zlín Itd.
Anotace:
Hlavním ůkolem diplomové práce je vypracování projektu pro společnost Kotlář Zlín, s.r.o. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti prostřednictvím implementace vybraných prvků CRM. Společnost Kotlář Zlín, s.r.o. je dodavatelem vysoko objemových kotlů na průmyslovém trhu. Teoretická část je zaměřená na rozbor teoretických pramenů týkajících se vývoje řízení vztahů se zákazníky a jeho další součástí. Hodnocení …víceAbstract:
The aim of this thesis has been to work out a project for the company Kotlář Zlín, Ltd. The aim of this project is to increase company ´s capability of competition by means of the implementation of the selected elements of CRM. The company Kotlář Zlín, Ltd., is a supplier of high-cubic boilers in the industrial market.The theoretical part has been focused on the analysis of the theoretical sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12385
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUŠPÁLOVÁ, Lucia. \textit{Projekt implementace vybraných prvků CRM ve společnosti Kotlář Zlín s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/pho8k8/.
Jak správně citovat práci
KUŠPÁLOVÁ, Lucia. Projekt implementace vybraných prvků CRM ve společnosti Kotlář Zlín s. r. o. . Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová