Evropské značky kvality a původu pohledem spotřebitele – Bc. Tereza Jarošová
Bc. Tereza Jarošová
Diplomová práce
Evropské značky kvality a původu pohledem spotřebitele
European Quality and Origin Labelling from the customer´s point of view
Anotace:
Diplomová práce na téma „Evropské značky kvality a původu pohledem spotřebitele“ pojednává o skutečnosti, jak zákazník jednotlivé značky Chráněné zeměpisné označení, Chráněné označení původu, Zaručená tradiční specialita a Biopotravina vnímá.Tato práce je rozdělena na dvě části – část teoretickou a část empirickou. Teoretická část se věnuje odborné rešerši, definuje pojmy marketing, zákazník, spotřebitel …víceAbstract:
This thesis "European quality and origin labels from the consumer's point of view" discusses how the customer perceives individual brands – Protected Geographical Indication, Protected Designation of Origin, Guaranteed Traditional Specialty and Organic Food.The thesis is divided into two parts – theoretical and empirical. The theoretical part is devoted to professional research, defines the terms marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Marketing velkých firem
Markéta Šestáková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Lucie Musilová -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch
Název
Vložil
Vloženo
Práva