Návrh komunikační kampaně společnosti AMMANN s cílem zvýšit povědomí značky – Tomáš Rygl
Tomáš Rygl
Bachelor's thesis
Návrh komunikační kampaně společnosti AMMANN s cílem zvýšit povědomí značky
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Návrh komunikační strategie společnosti Ammann s cílem zvýšit povědomí značky“ se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikace společnosti Ammann se zaměřením na technologii ACE (Ammann Compaction Expert), její stěžejní částí je pak návrh opatření marketingové komunikace této společnosti na základě provedené analýzy. Tento návrh má přispět k zobrazení veškerých …moreAbstract:
Bachelor thesis “Proposal of AMMANN company communication campaign with the aim to increase brand awareness” analyzes the current state of marketing communications of the Ammann company focusing on ACE (Ammann Compaction Expert) technology. Its pivotal part is the proposal of measures of marketing communication of this company based on the conducted analysis.This proposal should contribute to any potential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2012
Identifier:
http://theses.cz/id/phxi5e/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYGL, Tomáš. \textit{Návrh komunikační kampaně společnosti AMMANN s cílem zvýšit povědomí značky}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Available from: https://theses.cz/id/phxi5e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights