Online marketing na sociálních sítích – Bc. Veronika Kostorková
Bc. Veronika Kostorková
Bakalářská práce
Online marketing na sociálních sítích
Social media marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace vybrané společnosti a následná formulace návrhů a doporučení ke zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, konkrétně na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definované základní pojmy jako marketingová komunikace, cíle marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, online marketing a jeho formy …víceAbstract:
The goal of this work is evaluation of online marketing communication selected company and then formulation of suggestions and recommendations for improvement. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part are defined basic concepts such as marketing communication, goals of marketing communication, marketing communication tools, online marketing and the forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/kktpq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová