Bc. Veronika Kostorková

Bakalářská práce

Online marketing na sociálních sítích

Social media marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace vybrané společnosti a následná formulace návrhů a doporučení ke zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, konkrétně na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definované základní pojmy jako marketingová komunikace, cíle marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, online marketing a jeho formy …více
Abstract:
The goal of this work is evaluation of online marketing communication selected company and then formulation of suggestions and recommendations for improvement. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part are defined basic concepts such as marketing communication, goals of marketing communication, marketing communication tools, online marketing and the forms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/kktpq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné