Online marketing na sociálních sítích – Bc. Veronika Kostorková
Bc. Veronika Kostorková
Bachelor's thesis
Online marketing na sociálních sítích
Social media marketing
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace vybrané společnosti a následná formulace návrhů a doporučení ke zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, konkrétně na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definované základní pojmy jako marketingová komunikace, cíle marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, online marketing a jeho formy …moreAbstract:
The goal of this work is evaluation of online marketing communication selected company and then formulation of suggestions and recommendations for improvement. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part are defined basic concepts such as marketing communication, goals of marketing communication, marketing communication tools, online marketing and the forms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/kktpq/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová