Bc. Veronika Kostorková

Bachelor's thesis

Online marketing na sociálních sítích

Social media marketing
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace vybrané společnosti a následná formulace návrhů a doporučení ke zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, konkrétně na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definované základní pojmy jako marketingová komunikace, cíle marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, online marketing a jeho formy …more
Abstract:
The goal of this work is evaluation of online marketing communication selected company and then formulation of suggestions and recommendations for improvement. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part are defined basic concepts such as marketing communication, goals of marketing communication, marketing communication tools, online marketing and the forms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné