Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace – Bc. Jan Čadil
Bc. Jan Čadil
Master's thesis
Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza nástrojů podpory prodeje používané společností Kofola. Teoretická část se zabývá rozebráním nejdříve marketingového mixu. Následně se podporu prodeje a rozebráním jeho jednotlivých prvků. V analytické části se nejdříve představuje společnost Kofola a poté její produkty. V dalších kapitolách jsou detailně popisovány aktivity společnosti Kofola v segmentu podpory prodeje …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis is an analysis of sales promotion tools used by company Kofola. The theoretical part deals with the dismantling of the marketing mix. Subsequently, sales promotion and the dismantling of its individual elements. In the analytical part of a society Kofola and then its products. The following chapters detail the activities described company Kofola in segment of sales promotions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v5ur4/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová