Bc. Jan Čadil

Master's thesis

Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza nástrojů podpory prodeje používané společností Kofola. Teoretická část se zabývá rozebráním nejdříve marketingového mixu. Následně se podporu prodeje a rozebráním jeho jednotlivých prvků. V analytické části se nejdříve představuje společnost Kofola a poté její produkty. V dalších kapitolách jsou detailně popisovány aktivity společnosti Kofola v segmentu podpory prodeje …more
Abstract:
The goal of the diploma thesis is an analysis of sales promotion tools used by company Kofola. The theoretical part deals with the dismantling of the marketing mix. Subsequently, sales promotion and the dismantling of its individual elements. In the analytical part of a society Kofola and then its products. The following chapters detail the activities described company Kofola in segment of sales promotions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní