Bc. Barbora Dědourková

Master's thesis

Online marketingová strategie vybraného podniku

Online Marketing Strategy of Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové strategie. Cílem práce je na základě potřebných analýz a dotazníkového šetření navrhnout efektivní online marketingovou komunikační strategii a stanovit způsob, jakým by měl vybraný podnik optimalizovat online marketingovou strategii svých služeb. V teoretické části práce jsou představena východiska online marketingové komunikace a online …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of online marketing strategy. The aim of the thesis is to suggest an effective online marketing communication strategy based on the necessary analyses and questionnaire survey and to determine the way in which the selected company should optimise the online marketing strategy of its services. The theoretical part of the thesis presents the basics of online marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dědourková, Barbora. Online marketingová strategie vybraného podniku. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta