CRM jako nástroj podpory marketingu – Bc. Pavel DOLEŽAL
Bc. Pavel DOLEŽAL
Diplomová práce
CRM jako nástroj podpory marketingu
CRM as a supporting marketing tool
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo popsat softwarové řešení CRM systému firmy COMPEKON s.r.o ? webový CRM software BlueJet a zhodnotit jeho přínosy obchodním firmám tento systém využívajícím. Dále zjistit, které problémy systém firmám pomohl vyřešit. Dále provést zhodnocení nákladů a výnosů v konkrétní vybrané firmě a na závěr přidat doporučení, která by zvýšila zisk firmy compekon z prodeje systému bluejet …víceAbstract:
The aim of this paper is to characterize software solution of CRM system BlueJet, product of the Compekon software company and evaluate its benefits for business companies which are using it. The next aim was to find out problems of these companies which were solved by using the system, conduct cost-benfit analysis in selected company and propose some recomendation for extending the profit of Compekon …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLEŽAL, Pavel. CRM jako nástroj podpory marketingu. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků
Jakub Juhás -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Kritéria implementace CRM softwaru ve společnosti Focus Medicus
Michal Vyčesaný -
CRM v teorii a praxi
Tykal Tykal -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro propagaci studia na OPF
Erik Capek
Název
Vložil
Vloženo
Práva