Měření spokojenosti zákazníků franšízových ovocných barů – Michaela Pokusová
Michaela Pokusová
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků franšízových ovocných barů
Customer Satisfaction Measurement of Franchise Fresh Bars
Abstract:
Obsah této bakalářské práce je zaměřen na analýzu spokojenosti zákazníků ve franšízových fresh barech. První část práce je tvořena teoretickými východisky zákaznické spokojenosti, marketingového mixu ve službách, franšízingu a popisu franšízových společností UGO a Fruitisimo. Druhá část práce se týká marketingového výzkumu. Je zde osvětlena metodika shromažďování dat, která se dělila na fázi přípravnou …moreAbstract:
The content of this bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction in franchise fresh bars. The first part of the work consists of the theoretical basis of customer satisfaction, marketing mix in services, franchising, and a description of two selected franchise companies UGO and Frutisimo. The second part of the work consist of the marketing research. The methodology of data collection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143438
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Lošťák
- Reader: Hana Jurášková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKUSOVÁ, Michaela. \textit{Měření spokojenosti zákazníků franšízových ovocných barů}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Available from: https://theses.cz/id/pik88d/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Veronika Bedravová