Potenciál gamifikace jako marketingového nástroje vysokých škol – Bc. Eva Možná
Bc. Eva Možná
Diplomová práce
Potenciál gamifikace jako marketingového nástroje vysokých škol
The potential of gamification as a marketing tool for universities
Anotace:
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl rozšířit akademickou debatu o fenoménu gamifikace, tedy o implementaci herních prvků a herního designu do primárně neherních prostředí, a to konkrétně ve vztahu k marketingové komunikaci vysokých škol směrem k potenciálním studentům. V teoretickém úvodu práce nejprve představuje a zkoumá definice pojmů gamifikace a marketingová komunikace. Pro lepší uchopení …víceAbstract:
This thesis aims to expand academic debate about the gamification phenomenon, implementation of game elements and game design to primarily non-game contexts, specifically in relation to marketing communications of universities. The reader is first acquainted with the concept of gamification and marketing communications. The context of its genesis, combination of changes in technology and design paradigms …víceKlíčová slova
Gamifikace marketingová komunikace marketing vysokých škol motivace Foggův behaviorální model sebedeterminační teorie MDA rámec The Game of Your Life Broncoland Broncoland Tour teoreticko-empirická práce Gamification Marketing Communication Higher Education Marketing Motivation Fogg’s Behavioral Model Selfdetermination Theory theoretical-empirical thesis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zhzrk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Leo Nitče
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika výtvarného projevu keňských žáků (teoreticko-empirická práce)
Šárka HORÁKOVÁ -
Internationalisation of Higher Education and Student's Intercultural Development
Lucie Tomaštíková -
International Student Recruitment, Brand Amplification, and Student Retention Initiatives in Higher Education
Deepak Sunil Kumar -
Studieren Probieren: a Guidance Programme for Prospective Students in Austrian Higher Education
Matej Patrik Žitňanský -
Towards Prediction and Recommendation in Higher Education
Hana Bydžovská -
Putting ‘Bologna to work’. The influence of the Bologna process on the employability of higher education graduates
Margot Koenders -
Unequal access to higher education in Central and Eastern Europe between 1946-1989
Ondřej Malina -
Invisible heroes in the Czech higher education landscape: auto-ethnographic narratives of (non)adaptation and second language learning
Tatiana Dumbrava