Lukáš Janda

Diplomová práce

Komunikační strategie ŠKODA Care produktů

Communication strategy of ŠKODA Care products
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem mezinárodní komunikační strategie pro ŠKODA Care produkty na základě provedených výzkumů trhů, analýzy poprodejního produktového portfolia a jeho komunikace u konkurenčních značek KIA a Hyundai.
Abstract:
This diploma thesis is focused on development of the international communication strategy for ŠKODA Care products based on results of markets researches and analysis of aftersales products portfolio and its communication by competing brands KIA and Hyundai.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39793