Komunikační strategie ŠKODA Care produktů – Lukáš Janda
Lukáš Janda
Diplomová práce
Komunikační strategie ŠKODA Care produktů
Communication strategy of ŠKODA Care products
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem mezinárodní komunikační strategie pro ŠKODA Care produkty na základě provedených výzkumů trhů, analýzy poprodejního produktového portfolia a jeho komunikace u konkurenčních značek KIA a Hyundai.Abstract:
This diploma thesis is focused on development of the international communication strategy for ŠKODA Care products based on results of markets researches and analysis of aftersales products portfolio and its communication by competing brands KIA and Hyundai.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39793
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Obchodní strategie společnosti ŠKODA PRAHA v jihovýchodní Evropě
Karel Kraus -
Strategie ŠKODA AUTO a.s. na belgickém trhu
Václav Hruška