Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka – Ing. Jiří Straka
Ing. Jiří Straka
Diplomová práce
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Usage of Direct Marketing tools in advertising agency Reklama Straka
Anotace:
Práce se zabývá tématem direct marketingu. Vymezuje teoretický rámec problematiky a zasazuje ho do procesu marketingového řízení. Teorii následně aplikuje na prostředí konkrétní reklamní agentury, která dříve nástroje direct marketingu nevyužívala. Hlavním cílem práce je návrh krátkodobé komunikační strategie dané reklamní agentury směřující ke splnění předem formulovaných cílů. Návrh je sestaven na …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of direct marketing. It creates the theoretical framework of the topic and classifies it in the process of marketing management. The theory is applied on the environment of the specific advertising agency that have not used the tools of direct marketing before. The main objective is to propose a short term communication strategy leading to the predefined goals. The proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth -
Vybrané nástroje direct marketingu v komunikaci se zákazníkem
Miloš Hašek -
Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy
Kamil Prouza -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita
Denisa Hledíková -
Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Štěpán Frank