Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka – Ing. Jiří Straka
Ing. Jiří Straka
Master's thesis
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Usage of Direct Marketing tools in advertising agency Reklama Straka
Abstract:
Práce se zabývá tématem direct marketingu. Vymezuje teoretický rámec problematiky a zasazuje ho do procesu marketingového řízení. Teorii následně aplikuje na prostředí konkrétní reklamní agentury, která dříve nástroje direct marketingu nevyužívala. Hlavním cílem práce je návrh krátkodobé komunikační strategie dané reklamní agentury směřující ke splnění předem formulovaných cílů. Návrh je sestaven na …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of direct marketing. It creates the theoretical framework of the topic and classifies it in the process of marketing management. The theory is applied on the environment of the specific advertising agency that have not used the tools of direct marketing before. The main objective is to propose a short term communication strategy leading to the predefined goals. The proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth -
Vybrané nástroje direct marketingu v komunikaci se zákazníkem
Miloš Hašek -
Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy
Kamil Prouza -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita
Denisa Hledíková -
Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Štěpán Frank