Ing. Jiří Straka

Master's thesis

Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka

Usage of Direct Marketing tools in advertising agency Reklama Straka
Abstract:
Práce se zabývá tématem direct marketingu. Vymezuje teoretický rámec problematiky a zasazuje ho do procesu marketingového řízení. Teorii následně aplikuje na prostředí konkrétní reklamní agentury, která dříve nástroje direct marketingu nevyužívala. Hlavním cílem práce je návrh krátkodobé komunikační strategie dané reklamní agentury směřující ke splnění předem formulovaných cílů. Návrh je sestaven na …more
Abstract:
The thesis deals with the topic of direct marketing. It creates the theoretical framework of the topic and classifies it in the process of marketing management. The theory is applied on the environment of the specific advertising agency that have not used the tools of direct marketing before. The main objective is to propose a short term communication strategy leading to the predefined goals. The proposal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní