Komunikace mezi učitelem a žákem na základní škole speciální – Bc. Mariana Ondrušová
Bc. Mariana Ondrušová
Bachelor's thesis
Komunikace mezi učitelem a žákem na základní škole speciální
Communication between teacher and pupil at the elementary special school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá komunikací mezi učitelem a žákem na základní škole speciální. Práce obsahuje tři kapitoly, přičemž první dvě kapitoly zahrnují teorii vztahující se k tématu práce a třetí kapitola se zabývá výzkumným šetřením. První kapitola se zaměřuje na základní pojmy z oblasti komunikace a alternativní a augmentativní komunikace, zabývá se i komunikačními kompetencemi a pedagogickou komunikací …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the communication between teacher and pupil at the elementary special school. The thesis contains three chapters, the first two chapters cover the theory of work and the third chapter deals with research. The first chapter focuses on the basic concepts of communication and alternative and augmentation communication, dealing with communication competences and pedagogical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bl9ju/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Využívání systémů alternativní a augmentativní komunikace u dětí s mentálním postižením
Jitka Hloušková -
Komunikace osob s mentálním postižením
Petra Hornyáková -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Význam odkladu školní docházky u žáka s autismem vzdělávaného v pražské mateřské škole speciální
Pavla Medřická