Asistent pedagoga a jeho role ve vzdělávání žáků se SVP na konkrétní základní škole – Zuzana DOLEŽALOVÁ, DiS.
Zuzana DOLEŽALOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Asistent pedagoga a jeho role ve vzdělávání žáků se SVP na konkrétní základní škole
Assistant teacher and his role in education of pupils with SEN
Abstract:
Práce je zaměřena na asistenta pedagoga a žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Jaké asistent zastává role k žákům a ostatním pracovníkům školy. Jak jsou asistenti vnímáni vedením školy a učiteli, se kterými dennodenně pracují. Práce také poukazuje na legislativní ukotvení AP a žáků se SVP, kvalifikační předpoklady a samotnou osobnost AP.Abstract:
The work is focused on a teacher's assistant and a pupil with special educational needs. What kind of assistant plays roles to students and other school staff. How assistants are perceived by school management and the teachers they work with on a daily basis. The work also points to the legislative anchoring of AP and pupils with SEN, qualification prerequisites and the personality of AP itself.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: prof. PaedDr. Jan Michalík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEŽALOVÁ, Zuzana. \textit{Asistent pedagoga a jeho role ve vzdělávání žáků se SVP na konkrétní základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/pjzig8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOLEŽALOVÁ, Zuzana. Asistent pedagoga a jeho role ve vzdělávání žáků se SVP na konkrétní základní škole . Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - preceptorship
Theses on a related topic
-
Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky.
Klára Pohlová -
Připravenost učitelů druhého stupně ZŠ na integraci žáků se SVP do tělesné výchovy
Lukáš JANIŠ -
Hiporehabilitace u dětí předškolního věku a žáků mladšího školního věku se SVP
Lenka ČERNÁ -
Moderní softwarové a hardwarové technologie na základní škole a přínos pro žáky se SVP
Hubert Kindermann -
Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole
Andrea Hrstková -
Asistent pedagoga na prvním stupni vybrané základní školy
Jitka Kochová Novotná -
Asistent pedagoga na ZŠ v okrese Opava v kontextu spolupráce s pedagogem
Veronika TACÁKOVÁ -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights