Bc. Katarina Farberova

Bakalářská práce

Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů

Gender stereotypes in contemporary advertising and consumer purchasing behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem "Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů". Cílem této práce je identifikovat specifika genderových stereotypů, charakterizovat gendernvé stereotypy v reklamě a prozkoumat jakým způsobem ovlivňují nákupní chování spotřebitelů. Teoretická část práce bude realizována prostřednictvím jednotlivych dílčích kroků: základní přehled pojmů genderové …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic "Gender stereotypes in contemporary advertising and consumer purchasing behavior". The aim of this thesis is to identify the specifics of gender stereotypes, to characterize gender stereotypes in advertising and to examine how they influence consumer buying behaviour. The theoretical part of the thesis will be implemented through individual sub-steps: a basic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/qlj4c/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eliška Smotlachová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.