Vybrané metody RWCT v literární výchově na 2. stupni ZŠ – Bc. Lucie Dvořáková
Bc. Lucie Dvořáková
Diplomová práce
Vybrané metody RWCT v literární výchově na 2. stupni ZŠ
Selected methods of RWCT in literary education in lower-secondary schools
Anotace:
Diplomová práce Vybrané metody RWCT v literární výchově na 2. stupni ZŠ pojednává o možnostech práce s literárním textem v hodinách literární výchovy za účelem rozvoje čtenářské gramotnosti a kritického myšlení. Práce teoreticky vymezuje východiska vedení literární výchovy, rozvoje čtenářské gramotnosti a programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Tato teoretická východiska jsou v rámci práce …víceAbstract:
The diploma thesis Selected Methods of RWCT in Literary Education at the second Level of Primary School deals with the possibilities of working with a literary text in literary education classes in order to develop reading literacy and critical thinking. The work theoretically defines the starting points of literary education, the development of reading literacy and the program Reading and Writing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Kotenová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáková, Lucie. Vybrané metody RWCT v literární výchově na 2. stupni ZŠ. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / český jazyk - dějepis
Práce na příbuzné téma
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Michaela POC
Název
Vložil
Vloženo
Práva