Cíle hudební výchovy u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Mgr. Jiří MAZUREK
Mgr. Jiří MAZUREK
Disertační práce
Cíle hudební výchovy u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
The aims of music education with students with special educational needs
Anotace:
Dizertační práce řeší problematiku vzdělávání žáků s postižením ve vzdělávací oblasti Umění a kultura, v předmětu Hudební výchova. V teoretické části předkládá pojednání o kategorii cíle v pedagogice (v estetické a v hudební výchově) a speciální pedagogice, analyzuje rámcové vzdělávací programy a porovnává pojetí estetické výchovy ve zmíněných pedagogických oborech. V závěrečných kapitolách teoretické …víceAbstract:
The dissertation deals with the issue of educating students with disabilities in the educational field of Art and culture, particularly in Music Education. The theoretical part presents a treatise on the category of objectives in pedagogy (in aesthetic and music education) and special pedagogy, it analyses framework educational programmes, and compares the concept of aesthetic education in the above …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2017
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAZUREK, Jiří. Cíle hudební výchovy u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami . Ostrava, 2017. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudební teorie a pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA