Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu – Jana Ptáčníková
Jana Ptáčníková
Diplomová práce
Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu
The Significance of CSR (Corporate Social Responsibility) for a selected business
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit současný koncept společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti a sestavit vhodná doporučení pro optimalizaci systému CSR. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části je představena společenská organizace a její vývoj. Praktická část představuje koncept společenské odpovědnosti společnosti Škoda Auto a.s. a analyzuje aktuální stav a obsahuje doporučení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the existing concept of social responsibility in selected company and to establish appropriate recommendations for CSR optimalization. The thesis contains a theoretical and practical part. The theoretical part introduces the social organization and its development. The practical part represents the concept of social responsibility of Škoda Auto a.s. and analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: prof.Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
- Oponent: doc.Ing. Petr Průša, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 6. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Magisterský studijní program / obor:
Logistika / Logistika (LOG)
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia