Strategie volebních kampaní kandidátů do Senátu: Případová studie - obvod č. 59 Brno - město – Bc. Petr Severa
Bc. Petr Severa
Diplomová práce
Strategie volebních kampaní kandidátů do Senátu: Případová studie - obvod č. 59 Brno - město
Election campaign strategies of candidates for Senate: Case Study- constituancy No. 59 - Brno - the town
Anotace:
Diplomová práce podrobně zkoumá předvolební strategii kandidátů do Senátu ve volebním obvodě č. 59 Brno – město v senátních volbách v roce 2012. Práce si klade za cíl odpovědět na dvě výzkumné otázky. V prvé řadě by práce měla přinést odpověď na otázku, jakou volební strategii zvolili kandidáti pro první a druhé kolo senátních voleb. Stejně tak se práce snaží prozkoumat, jakým způsobem kandidáti pracovali …víceAbstract:
The thesis explores in detail the electoral strategy of the candidates for the Senate in constituency No. 59 Brno - the town in the 2012 Senate elections. The research aims to answer two questions. First of all, dissertation should give an answer to the question of what electoral strategy had candidates chosen for the first and second round of Senate elections. Likewise the thesis tries to examine …víceKlíčová slova
volební strategie kandidáti do Senátu ČR senátní volby v roce 2012 senátní obvod č. 59 Brno-město volební kampaň nástroje politického marketingu electoral strategy candidates for the Senate the 2012 Senate elections the senatorial district No. 59 Brno-the town election campaign political marketing tools
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ala30/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza senátní volební strategie. Případová studie volebního obdovu 57 - Vyškov v roce 2014
Kristýna Chaloupková -
Jak efektivně oslovit voliče senátního obvodu č. 62
Ladislav BURGR -
The rhetoric of the right-wing and the left-wing parties in France on Nationalism and immigration
Lyudmila Pleshunova -
The social dimension in the European City of Culture programme - the analysis of the applications of the Polish candidates to the title in 2016.
Antonina GIOLBAS -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Perceived Roles and Perceived Legitimacy of the Czech Senate: General Public vs. Senators
Jan Hruška