Typologie zákazníků obchodních center – Gabriela Košťálová
Gabriela Košťálová
Diplomová práce
Typologie zákazníků obchodních center
Typology of Shopping Centre Customers
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat spotřebitelské chování, navrhnout vhodnou typologii zákazníků obchodních center v Ostravě pomocí dat získaných z dotazníkového šetření a podrobně popsat jednotlivé segmenty zákazníků. V teoretické části byla představena základní teoretická východiska spotřebitelského chování a charakterizována čtyři vybraná obchodní centra. Následně byla popsána metodika shromažďování …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyse consumer behaviour and to define a suitable typology of customers of shopping centres in Ostrava using data obtained from a questionnaire survey, and to describe the individual customer segments. In the theoretical part, the basic theoretical background of consumer behaviour was presented and four selected shopping centres were characterised. Subsequently, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Ondřej Musil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Event marketing vybraného obchodního centra
Nikola Kameníková -
Influencer marketing
Barbora Klímová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Event marketing vybraného obchodního centra
Nikola Kameníková -
Marketing in Public Space
Eva Pilmaierová -
Marketing nákupního centra
Lucie POLÁKOVÁ