Ing. Renáta Jirasová, DiS.

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New Trends in Marketing Communications
Anotace:
21. století přináší nejen globální ekonomickou krizi, ale také rychlý vývoj informačních technologií. Spotřebitelé mění své chování, jsou imunní k dosud účinným formám klasické reklamy. Marketéři musí hledat nové způsoby a koncepty, jak lépe oslovit své cílové skupiny. Teoretické část obsahuje definici a cíle marketingové komunikace, vysvětlení důležitosti integrované komunikace, zásady komunikačního …více
Abstract:
The 21st century brings not only the global economic crisis, but also the rapid development of information technologies. Consumers change their behaviour, they are resistant to conventional forms of advertising which used to be effective up till now. Marketers must find new ways and concepts to better reach their target groups. The theoretical part contains the definition and aims of a marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní