Nové trendy v marketingové komunikaci – Ing. Renáta Jirasová, DiS.
Ing. Renáta Jirasová, DiS.
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
New Trends in Marketing Communications
Anotace:
21. století přináší nejen globální ekonomickou krizi, ale také rychlý vývoj informačních technologií. Spotřebitelé mění své chování, jsou imunní k dosud účinným formám klasické reklamy. Marketéři musí hledat nové způsoby a koncepty, jak lépe oslovit své cílové skupiny. Teoretické část obsahuje definici a cíle marketingové komunikace, vysvětlení důležitosti integrované komunikace, zásady komunikačního …víceAbstract:
The 21st century brings not only the global economic crisis, but also the rapid development of information technologies. Consumers change their behaviour, they are resistant to conventional forms of advertising which used to be effective up till now. Marketers must find new ways and concepts to better reach their target groups. The theoretical part contains the definition and aims of a marketing communication …víceKlíčová slova
komunikační mix integrovaná komunikace komunikační proces vývojové tendence nové trendy guerilla digitální marketing on-line marketing sociální sítě virový marketing mobilní marketing event marketing product placement direct marketing neuromarketing geomarketing augmentová realita communication mix integrated communications communication process developmental trends new trends digital marketing social networks viral marketing mobile marketing augmented reality
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/foff3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích
Karel KOUPIL -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci
Jiří Hruška -
Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci v potravinářství
Andrea Lundáková