Mgr. Renáta Rucká

Diplomová práce

Pravidla reklamy ve Francii

The regulation of the advertising in France
Anotace:
Cílem práce je charakterizovat způsob regulace audiovisuální reklamy ve Francii. Její první část je věnována regulaci reklamy na zákonné úrovni, jedná se tedy především o právní normy, které reklamu definují a určují pravidla pro její obsah a způsob vysílání. Dále se zde pojednává o klíčových reklamních regulačních (Nejvyšší rada pro audiovisuální prostředky, CSA) a samoregulačních (Úřad pro kontrolu …více
Abstract:
The aim of the work is to characterize the regulation of the audiovisual advertising in France. The first part presents the advertising regulation on the lawful level that means the legal acts which define the process of advertising and determine the content of the advertisements and the way of their broadcasting. Furthermore are being treated the main regulatory (Supreme council for the audiovisuals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 5. 2008
  • Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta