Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART – Marek Hujo
Marek Hujo
Bakalářská práce
Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART
Analysis of prepared advertising materials using an eye tracker
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou připravovaných reklamních materiálů pomocí oční kamery, konkrétně reklamního letáku značky DATART. První část práce objasňuje přímý marketing a jeho nástroje, představuje metodu eye trackingového šetření a popisuje nejčastější možnosti jeho využítí v marketingové sféře, ale i mimo ni. Práce dále představuje možnosti výstupů, typy očních kamer a metody měření …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of DATART's forthcoming advertising materials, specifically - advertising leaflet. Data used for the analysis were collected using eye-tracking technology. The first part of the bachelor thesis introduces the terms direct marketing and its tools; it also defines the method of eye-tracking and describes the most common methods of its use within and outside …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hujo, Marek. Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur
Petra HŮLOVÁ -
Korporátní publikační systém se zaměřením na správu, výrobu a distribuci reklamních tiskovin
Vojtěch Pešl -
Manipulativnost reklamních tiskovin
Pavel Hons -
Jazyk propagačních tiskovin
Michaela MONDEKOVÁ -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova