Public relations ve společnosti OVB. – Filip Konečný
Filip Konečný
Bakalářská práce
Public relations ve společnosti OVB.
Public Relations in OVB Company.
Anotace:
V úvodu teoretické části této bakalářské práce se zabývám historickým vývojem public relations a propagandy. Dále se věnuji public relations ve firemním prostředí, především novým metodám a poznatkům v této oblasti. Praktická část je konkretizována na public relations finančně-poradenské společnosti OVB. Analyzuji její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Dále mapuji její cílové skupiny a …víceAbstract:
Theoretical part of this thesis begins with the historical development of public relations and propaganda. Then it closely discusses public relations in company environment, with focus on new methods and studies in this area. Practical part is set up on public relations in financial advisory company of OVB. It analyzes its strengths, weaknesses, opportunities and threats. It also tries to catch its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Michaela VANĚČKOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konečný, Filip. Public relations ve společnosti OVB.. Olomouc, 2009. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využití public relations ve firemní komunikaci
Kateřina Hypšová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses pl2muf pl2muf/2
7. 9. 2011