Filip Konečný
Bachelor's thesis
Public relations ve společnosti OVB.
Public Relations in OVB Company.
Abstract:
V úvodu teoretické části této bakalářské práce se zabývám historickým vývojem public relations a propagandy. Dále se věnuji public relations ve firemním prostředí, především novým metodám a poznatkům v této oblasti. Praktická část je konkretizována na public relations finančně-poradenské společnosti OVB. Analyzuji její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Dále mapuji její cílové skupiny a …moreAbstract:
Theoretical part of this thesis begins with the historical development of public relations and propaganda. Then it closely discusses public relations in company environment, with focus on new methods and studies in this area. Practical part is set up on public relations in financial advisory company of OVB. It analyzes its strengths, weaknesses, opportunities and threats. It also tries to catch its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Michaela VANĚČKOVÁ, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Konečný, Filip. Public relations ve společnosti OVB.. Olomouc, 2009. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využití public relations ve firemní komunikaci
Kateřina Hypšová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses pl2muf pl2muf/2
7/9/2011